snor

17.13

Nej inte den typen man har i näsan..... Jag SNOR härmed en inläggs-idé. Ursäkta och tack.

Läget är såhär att jag har en del människor som läser min blogg som jag inte vet vilka de är. Har sett i min statistik att jag på några inlägg har över 35 UNIKA träffar...förstår att vissa bara är engångs-händelser som aldrig kommer hit igen. Men jag har oxå haft runt 80 träffar som inte är unika på en del inlägg...detta måste alltså innebära att TROTS att jag själv kollar några gånger om dagen (om någon kommenterat) så äre en trogen skara som tittar in här. Jag är otroligt tacksam men undrar (som förr): VILKA ÄR NI?!
HÄR börjar jag sno idéer.

Kan ni inte skriva ett par rader om vilka ni är, hur jag eventuellt känner er/vet vilka ni är eller bara varför ni tittar in här?
tack!

ha en fin kväll!
KRamen

Kommentarer
Postat av: julia

hej hej! hoppas att du vet vem jag är :-) jag är här och tittar titt som tätt :-) jag känner marie så här: en utav mina bästa vänner! vi umgås typ jämt! love you!

2008-11-23 @ 21:41:20
Postat av: Syrran

Ja, det säger väl sig självt =)

2008-11-23 @ 22:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0