söndagkväll

20.21

Hejhej!
Slapp å go kväll vi har ikväll, ätit middag och nu sitter jag här och mathias spelar tvspel. :)
Helgen har varit lugn!

Torsdag kväll åt vi tacos och slappade innan vi somnade...

Fredag: Åt middag hos svärisarna och på kvällen Idol och varma smörgåsar hos Jan. Under dagen fixade mathias med båda bilarna och jag städade ur garderober och la in grejer på tradera.

Lördag: Ännu en slapp dag, vaknade med halsont. På em åkte jag till töcksfors och handlade mat och blev sugen på att spela tvspel så köpte två nya till begagnatpris.  På kvällen åkte mathias till årjäng på en konsert men jag orkade inte med halsen så jag satt hemma och spelade. :)

Idag slappade vi på fm, det kom en nisse som sålde jultidningar så nu har jag handlat till 2 av syskonbarnen :)
Sen promenerade vi till Berget, där det var 83års kalas för mathiad mormor. Satt där några timmar sen hem och äta middag och nu sitter vi här som sagt...


Blir väl inte världslänge innan sängen känns det som, är trött och behöver vila halsbacillerna innan jobb imorrn.
Godnatto!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0