tjenare va fort det går nu

17.55

Har ju knappt hunnit vakna idag känns det som och nu är det plötsligt kvällen. Går lite för fort nu känner jag.
Tisdagen över snart. När jag kom hem så tvättade jag två maskiner och satte upp ljusstakar och stjärnor. I år tror jag att jag väntar med resten till närmare jul, brukar ju aldrig orka pynta två gånger annars. Väntar med gardinerna oxå tror jag, kom på att jag måste fixa till dem lite i år. Nålade ju bara fållarna i fjol....

Sov otroligt dåligt inatt, minns inte att jag drömde nåt otäckt eller att jag var mörkrädd men vaknade flera gånger i timmen med hjärtat i halsgropen. Sen när jag lugnat mej så vände och vred jag mej ett tag innan jag somnade igen. Efter ett tag gjorde jag om samma igen.....Vet inte va de var för ryck. Maud säger att man kan drömma konstiga saker eller minnas sånt man glömt/förträngt när man börjar gräva, men jag minns ju inte ens att jag drömt nåt...skumt vare. Hoppas på en bättre natt i natt...

Idag har jag börjat bli lite, lite nervös...eller kanske mer förväntansfull. Kollat på lite forum och sidor om råd och tips inför tatuering och sånt. Känner mej rätt förberedd...:)

Imorrn ska jag ta å sola igen och färga håret när jag kommer hem. På torsdag har vi APT efter jobbet så då kommer ja ju inte hem förrän före 19 nån gång. Ska försöka handla och lite sånt inför helgen. På fredag när jag slutat ska kanske jag och svärmor baka hönökaka. Gött! Sen äre plötsligt helg! :)

Jahapp.....inte så mycket nytt annars...
Kanske skriver sen...hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0