Va äre för en dag?

21.24

Behöver KNAPPAST sjunga för mej själv idag,....har blivit så otroligt uppvaktad så jag nästan skäms lite. Fyller ju bara 24. TACK ALLA som kommit ihåg mej. :)

Har haft en bra dag, jobb med områdesmöte och tidig tur. Innebär inte så mycket tid med barnen men en massa annat pyssel som är lite gött att bryta med för att hämta lite ny kraft och energi. Förhoppningsvis gör det mej till en mer inspirerad och lite roligare (och mer tåmodig) "fröken". (ett ord jag ogillar).

Efter jobb åkte jag till Arvika, inhandlade en chokladtårta (White lady) som jag haft ALLDELES för höga förväntningar på, god med inte FANTASTISK. Jag är nog svår att få nöjd när det gäller chokladtårtor har jag upptäckt, inte mycket imponerar. Det är Orerokaken på Peppes Pizza och stället vi ätit på på nyårsafton senaste två åren (i Lillehammer).

Jaja...nog om tårtan, sen var det samtal med Maud. Lika bra som sist om inte bättre, tiden FLÖG iväg. Plötsligt sa hon att det snart var dags att avbryta. Pratade om mycket viktiga och intressanta saker idag. Tror att mitt pussel kommer bli lagt.
Måste säga till alla som NÅN GÅNG funderat på samtalsterapi - GÖRT!! Det är inget av det ni trott men allt det ni hoppats på! Måste ju ske av egen vilja, men det är SÅ bra! För både själ, hjärta och hjärna. Inbillar mej att det är det för kroppen oxå!

När jag var klar åkte jag till bästa familjen på Lillåsen och åt god mat och tårtan jag inhandlat. Hade SÅ trevligt! Just loved it! Kunde nog knappt haft en bättre födelsedag!  Om älskling vart hemma ikväll då kanske.....men han kommer ju imorrn!!

På fredag ska vi nog åka te en å kolla va han kan pressa fram för pris på tv och surround. Blir det inte så stor prisskillnad från andra ställen så ska mathias köpa tv i karlstad te veckan. SNART är vi av med MINI-burken och har härliga 42' och supernajs ljud! :)   Det blir nåt för tv-spel och idol-kvällar!

Nu ska jag avnjuta sista timmarna av min 24-årsdag med att se på tv, spela lite tv-spel och bara ha de gött. Kanske äta en tårtbit till, var ju rätt gött ändå..
NU äre helg!
KRAM

Kommentarer
Postat av: Johanna

Oh, jag sa till Anna förut på tåget hem från Ch-berg att nog alla borde prata med nån (professionell) egentligen. Skönt att höra från nån mer att det nog är så. Jag ska i alla fall.

Kram

2008-11-12 @ 23:38:38
URL: http://showmewrong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0