aj

13.41
Ont i varenda led och muskel i hela överkroppen!
Precis sövt barn i 1 timme och 40 min. Ett barn som trots att ögonen nästan trillar igen av sej själva inte ska sova. Vrida lite, sparka lite, prata lite, kasta nalle lite, pilla lite på mej, pilla lite på blöjan så det prasslar, vända lite på kudden, smacka lite, sparka lite till, nypa sej själv i armen lite osv osv osv osv.....allt för att inte somna. Till slut vann jag kampen och nu har jag fått en välbehövlig rast, vila kroppen liten.

Stänger idag, men eftersom det inte är några sena barn slutar jag nog 16.30. Hem och äta lite mat och tårtrester och hälsa på jägarn där hemma. Imorrn äre öppna igen. 

Funderar på att ta ut komp på fredag om det är så lite barn som det verkar, åka till Arvika. Måste ringa ett samtal först och kolla om de har tid och se vad det kostar. Borde kanske egentligen vänta tills jag fyllt år men jag vill verkligen, NU!

Jupp...
Tack och ajökens

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0