att våga vara lycklig

22.55

Precis sett sista delen av Tell me you love me. En vacker serie som mest verkar handla om sex på ytan, men som har ett större djup än mycket annat man tittat på. Överkörd blev jag idag, ett sånt där ninja-avsnitt. Antog att jag skulle bli berörd på något vis eftersom det var sista delen men inte på det här sättet.  För de som inte sett så handlar det om ett antal personer som av olika anledningar går i terpapi hos en kvinna. Man får följa deras liv och deras olika situationer i 10 avsnitt. Alla har på något sätt problem i sängkammaren eller med saker som rör detta ämne, men det är problemen runt om som är de vesäntliga. Det de hittar i sina innre har så mycket förklaring till varför de är där de är i sina liv.

Nu sitter jag här som överkörd av en ångvält på ett sätt jag inte tror jag varit sen jag såg filmen Once, denna gång vet jag däremot varför.
Jag väntar fortfarande på svar på mitt mail och jag hoppas det inte dröjer för länge och att vi kan få ihop det snart.
Det här är ungefär som när jag bestämt att jag ska klippa mej. Då blir det plötsligt VÄLDIGT akut och jag måste göra det senast samma dag, fastän det inte var så farligt alls 5 minuter innan jag bestämt mej. Så känns det nu. Häromdagen tvivlade jag på att jag skulle göra det och nu när jag satt igång processen så måste allt ske VÄLDIGT snabbt för att jag ska va nöjd....jaja.....

Nu ska jag iaf försöka sova - upp tidigt imorrn.
Kram

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vet att jag inte har nåt med det att göra, och jag kan ha fel, men ska du prata med nån? alltså professionell? Jag har blivit tillsagd så många gånger att jag borde det, men det är verkligen svårt. antar att första steget är det svåraste.



Det var inte så speciellt att se snön faktiskt, den är nog finare sen när den kommer på riktigt :) kram!

2008-10-29 @ 23:40:18
URL: http://showmewrong.blogg.se/
Postat av: anna

Tycker du är så stark..! Beundrar verkligen ditt mod! Hoppas att allt går som du vill och önskar! :)KRAM!

2008-10-31 @ 11:21:31
URL: http://snutti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0