efter 10

10.43

Ser på efter 10 med Malou von Sivers och skrattar mej fördärvad. Bob Hansson är där, vilken människa!! Ibland har han nåt vettigt att säga men ibland är han som om han levt på en annan planet i stor del av sitt liv.

Hade sömnproblem inatt igen....men tror jag däckade nån gång efter 2? Vaknade i hyfsad tid idag iaf och känner mej faktiskt utvilad. :)
Har fått höstmage igen,  alltid en period på hösten så HATAR min mage mej för att jag äter frukost. Smärta och toabesök (för att vara detaljerad och informativ :) )  varje morron. Undrar varje år om det är nåt med mjölk, vilket inte direkt är ovanligt alls. Men sen efter några veckor så går det över igen, som om ingenting hänt. Normal? Nä, men det har jag aldrig påstått att jag är heller...

Nu ska jag möta dagen och snart HELGEN!
Ajö

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag såg Bob Hansson på Knutpunkten i Helsingborg i måndags! (Då hade jag ingen aning om vem han va, men Micke informerade mig) :)

2008-10-03 @ 11:54:14
URL: http://showmewrong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0