fastnat

21.31

Har fastnat i den otroligt härliga låten. Musiken bakom har en sån skön känsla och texten är fin!
Lyssnar för säkert 10e gången nu.

I never said thank you for that...........May angels lead you in. :)

Lovely, just lovely.

Ska ta en rätt tidig kväll ikväll. Efter Desperate Housewives. Köpte ju Mera självkänsla igår och ska fortsätta läsa innan jag somnar ikväll. Riktigt bra båda de böckerna. Har troligen inte nog med superlativ att förklara vad de kan göra med ens inre.

Börjar inte förrän 9 imorrn, stänger och denna veckan har vi jouren så det blir en stund på eftermiddan/kvällen.
Efter att jag jobbat torsdag så äre helg. Långhelg igen :)

Nu ska jag ta och stänga av datorn och slappna av lite. Se klart på tvn och sen lägga mej.
Godnatto!

Kommentarer
Postat av: Syrran

Perfekt, då lånar jag de böckerna av dig när vi kommer vid jul. =)

2008-10-29 @ 07:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0