fått gjort en massa...

21.01

Idag har jag fått gjort mycket, städat, tvättat lite till, handlat mat OCH fått in alla kort i album. YEY!
Nyss sett på idol med. Trist att Lars väljer så dumma låtar.....han sjunger ju så ljuvligt när han väljer rätt..
Annars inte mycket att säga, hoppas inte fel person åker ut.

Imorrn äre fredag igen! YEY!! I love!! Mathias är på IKEA och köper fotoramar till oss. Skitbra. Ska sätta upp syskonbarnen i vardagsrummet istället för i hallen. Våra finaste ska få hedersplats. Önskar bara jag hade nyare kort på de äldsta av mina, de vill ju inte gärna visa upp sej när jag tar fram min kamera. Lättare med lilla M som inte har så möe å säga till om. :)   Jaja.....

Är nog frisk för att åka till Arvika på lördag har jag bestämt. Kulkul!
Camilla undra om jag ville komma te stan på fredag och hänga med en del från "solberga-gänget". Hade varit SÅ roligt, d är så längesen, men jag har inte råd att köra två gånger denna helgen OCH jag vill verkligen hem emellan när Mathias är hemma och så. Får se vad de bestämmer och om jag isf får låna BMWn, isf kan jag kanske åka.

Blev inget sminkparty på mej ikväll, kom ju på att de har Selma. Dumt å åka och träffa katter när man håller på å bli bra från ögoninflammation. Himla onödigt att riskera nåt lixom. Sånt är livet :(   Jaja, har fått ordning på korten iaf, det hade jag kanske inte om jag åkt dit.

Nu ska jag ta å äta kvällsmat.
Ajö

Kommentarer
Postat av: Maja

Åhh lyllos dig som fått ordning på korten...

Å städningen... själv så blev det en massa surfande på inredningsbloggar...

Jag hoppas vi ses till helgen!

Blir det konsert för dig i kyrkan eller?

Kram på dig

2008-10-02 @ 21:34:38
URL: http://majalenasofi.blogg.se/
Postat av: Johanna

Konstigt att det blir så med texten på bloggen tycker jag... jag har inte en aning om hur min ser ut nu heller, haha. Ser det dumt ut?

Ha en trevlig mârten! Kram kram

2008-10-02 @ 21:36:12
URL: http://showmewrong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0