fixat och trixat

18.15

Hejkon!

En dag på jobbet där det bara var 6 hjältar idag, varav endast 2 st var kvar över mellanmål för att sedan lämna skeppet vid kl 15. Ibland är förskollärar-yrket ett glidar-yrke, andra dagar rena motsatsen, men idag riktigt najs. :)   Jag stannade kvar ett tag och började göra lite pappersjobb inför min kurs som pedagogisk ledare. Intressant och givande men svårt. Ska kartlägga alla barnen och hela verksamheten för att kunna göra åtgärder senare. Vi håller på och gör en likabehandlingsplan.

Efter jobbet åkte jag till shoppingcentret för att kolla efter present till Honey-bunny och se om de möjigen hade något att ta på sej på bröllopet som kunde passa för min ekonomi. De hade SUPERFINA skinnklänningen på Carlings, endast i XS och S så den kunde ja ju glömma rätt omedelbums. Jaja, sånt är livet. Blev inga bröllopskläder men present te grabben hitta jag. Träffade Julia där och fick en trevlig liten pratstund.
Gick sen in på Tempo och beställde smörgåstårta eftersom svärisarna kommer och firar Mathias på söndag. GÖTT!

Inte så mycket annat har hänt, har varit hemma i en knapp timme och imorrn börjar jag halv 7 igen. Man har mycket till liv mellan stänging och öppning.

Förresten bokade vi hotell inför bröllopet. SUPERFINA (nyrenoverade 2006) rum och otroligt härligt med hotellfrukost!! Ser fram emot den helgen jättemycket. Jimmy skulle bo på samma hotell och om Ola och Bult med sambos kommer så bor de på samma oxå. Kulkul!  Borde kosta på med en klippning innan dess, får se hur det blir.

Nu ska ja pysa! hej

Kommentarer
Postat av: anna

Åh, det låter så härligt att förbereda sig inför bröllop :D



Hahah tack för alla goa kommentarer förresten :D

Kram <3

2008-10-08 @ 19:15:01
URL: http://snutti.blogg.se/
Postat av: anna

Haha oh no, alla är inte tillbaka. På nåt sätt så lyckades Tony DiMera överleva IGEN och plockade upp några av folket i en japansk fiskebåt. Så nu tror folk att Roman, Marlena, Victor, Caroline (heter väl Bos mamma?), Jack och Cassie är döda. Drygt hahaha :D

2008-10-09 @ 16:38:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0