Galet snabbt

00.30

Det kanske alltid är såhär, jag är ju inte så tradera-van. Men helt GALET fort har det gått, har redan fått 4 bud på min klänning (men bara ett över reservationspris) och 1 bud på mina linnen. Fick oxå ett mail där en person undrade över skorna. Helt sjukt ju. Trodde knappt det skulle va värt att lägga ut nåt av det jag la ut. Hoppas nån nappar på resten oxå! :)
Ja la ut annonserna mellan 15.30 och 16.00 i eftermiddag typ. Blir förhoppningsvis en intressant vecka. :)

NU ska jag snart ta kvällen måste bara säga att jag fortfarande är nöjd med Idol. Alla favoriter kvar!
Synd på Speideh men hon kan ju nästan ändå bara sjunga soul och rnb. Hon får nog nåt kontrakt ändå om folk fattar vad duktig sångerska är.  Fullkomligt älskar Lars! Hahaha....han bara är som han är och antingen köper man det eller inte. JAG köper det alla gånger! Känner ju hans bror litegrann och det är så roligt hur olika de är, fast ändå lika....på nåt sätt.

JAja...nu ska ja sova.....puss å godnatto. Imorrn äre bara lördag och det är sjukt skönt. Känns som söndag nu när man haft en dag extra ledigt...

Kommentarer
Postat av: anna

Ja det är förståeligt att du vill spara resan tills det är fler med, speciellt - som du sa - när det är sånt här väglag! Ha en jättefin kväll! KRAM

2008-11-01 @ 09:13:57
URL: http://snutti.blogg.se/
Postat av: Barfotabarn

Gött å bli av me gamla saker å kläder som bara ligger! Gillar också Lars jättejättemycke, han e verkligen unik.. KRAM å ha en bra dag!

2008-11-02 @ 11:33:55
URL: http://metrobloggen.se/utanskor

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0