lista

HUR:

Svarar du i telefonen:  Hej, det är Marie.
 Tycker du om gul-bil-leken: När jag var 8 gjorde jag det.
Mycket pengar har du i plånboken just nu: 29kr eller nåt
Mycket är klockan: 22.01
Många kontakter har du på msn: 32
Spenderar du en regnig dag bäst: Inomhus under täcket framför en film

VEM
Är ditt senaste sms ifrån och vad står där?
 Julia: "Asså, det ringde en kille till mig och frågade efter dej! :)  (stort tomrum) Är du så desperat att du inte ens hinner läsa klart meddelandet? :) "
Pratar med dig på msn just nu?  ingen faktiskt
Ringde dig senast?  Mathias
Vill du kasta en sten i huvudet på? Tycker inte man ska kasta sten på folk.
Saknar du mest just nu? Mathias
Ska du träffa imorgon? Barn och personal på jobbet 
Sov du med senast?
 Mathias såklart

JA- OCH NEJ-FRÅGOR
Cyklat utan händerna:
Har aldrig levt utan händer och därmed inte cyklat utan.
Gråtit en hel natt: Japp, inte långt ifrån iaf.
Druckit så du spytt: Näpp
Åkt vattenskidor: Nä, inte än
Åkt rullstol: Nä?
Gjort en bakåtkullerbytta: Jodå
Köpt lösgodis för över 50 kr: Japp
Haft träningsvärk: Jo, hela helgen faktiskt.
Önskat att du var det andra könet: Nä, är rätt nöjd som kvinna.

Kommentarer
Postat av: Barfotabarn

hihi smart svar på cykel-frågan=D Men det svar jag häpnar över här är att du ALDRIG druckit tills du spytt!!:O Trodde jag att alla hade gjort nån gång hahah men hmm.. det säger väl rätt mycke om mig som tonåring typ... och jajaa joo nån senare gång också kanske=) Ha en bra tisda ida! Krram

2008-10-28 @ 06:19:51
URL: http://metrobloggen.se/utanskor
Postat av: Mia

Tänker på dig Marie, och vet, inte hur du känner, men hur det är att gå igenom och ta tag i sjukt jobbiga saker. Jag tror jag vet ungefär vad det handlar om och kan säga att även om det känns som helt omöjligt att överleva just nu så kommer det att vända, och bli så mycket bättre. Det kanske inte ändrar någon annan, men du har fått säga ditt, stått upp för dig själv. Hoppas jag.



Ha en bra dag, vännen. Det ska jag försöka ha, i lingonträsket....:(

2008-10-28 @ 07:20:44
URL: http://www.omknorring.bloggspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0