....nights endlessly begins and ends

12.11

Hejhej!

Lyssnar på Counting Crows och har precis blivit klar med tårta och dukning. Härligt kombination. :)
Syns inte att det är en Jonsson som gjort tårtan men man kan inte va kung på allt, definitivt inte första gången.
Klockan 2 kommer svärisarna och bror te Mathias med familj. Mina päron kommer och firar oss båda en helg senare. Får ju inte plats med alla här inne...
Är klara i god tid för en gångs skull, ska snart hoppa in i duschen bara så är jag redo. :)

Helgen har varit lugn och skön, inte gjort nåt speciellt nån kväll, bara varit. Gött det.
Har lyssnat på nån som sjunger "Men då sa den siste mohikanen vilda västern är ej som förrut." typ var 20 minut ända sen i fredags, nu har han dock tystnat lite med sitt hånande om min frisyr. :)

Mathias jagar älg till veckan så jag får ha honom hemma ända till nästa söndag, YEY!
Får dessutom köra BMW hela veckan istället för skrutt-volvo, Mathias tyckte att volvon va bra som jakt-bil. :)

Jaja...nu vare dusch...ajö

Kommentarer
Postat av: Maja

Hej gumman!

Det låter som en trevlig dag och helg!

Men även en härlig kommande vecka å ha Mathias i huset! Det låter inte helt fel å få köra BMW i veckan!

Ta hand om dig!

Kram från maja

2008-10-12 @ 21:13:11
URL: http://majalenasofi.blogg.se/
Postat av: anna

Hahaha ja, vi kanske ses på nån kyrkogård nån dag hahaha!



Kraam

2008-10-13 @ 11:36:30
URL: http://snutti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0