OJ

22.14
Hahahahahahhahahaha

Avstavning, särskrivning!! Jaja,,, jag har lagt av mej...jag som hade mvg i svenska en gång i tiden...
Kanske har det med min avslappnade inställning till min blogg att göra. Orkar inte kolla så allt är rätt och genomtänkt och rättstavat. :)  Då förlorar bloggandet sin charm lite..Tur jag har syskon som kan det där mycket bättre än mej. :)

Nu äre snart idol-resultat, det är spännande idag. Tycker det är roligt när det är alla mot alla. Hejar på Lars,Robinarna och Sepideh, Jenny oxå men inte lika mycket. 
 
Min sambo försvann alldeles nyss, grabbarna va här och fikade och fick honom med att spela lite pingis. Kommer väl snart tillbaka. Ja hade ingen lust att bli med ner, är ju snart Idol igen.

Har fått upp ramarna nu, roligt, men lite tråkigare blev det när jag insåg att det enda kortet jag har på I och L är minst 1 år gammalt och SUPERLITET(!) och det enda jag har på J och L är ännu värre minst 4 år gammalt. De där små liven vill ju inte va me på bild. :(  Jaja, fick ta vad jag hade så länge, men idèn känns bra. :)

Imorrn blire lite mârten och troligast middag hos mor och far, sen åker jag väl tillbaka hem frampå eftermiddan får se om Sôcke-fôlke vill umgås me oss imorrnkväll. Inte träffat dom på riktigt på länge ju. KANSKE har de lust att inviga Retro med oss?

jaja....ajöken

Kommentarer
Postat av: 'KEJ

...ännu VÄRRE...? "Jo, du förstår..Tony har lite problem med språket". Du menar kanske att det är ännu ÄLDRE? Mvg i all ära men det här hamnar i samma "elakhets"-kategori som att skriva STORA syster, och inte kan du skylla på nån av- eller särstavning heller ;)(ha ha ha)

2008-10-04 @ 22:18:26
Postat av: Marie

Fattar inte riktigt. :) Vet att jag skrev så te syrran men fattar inte med ännu VÄRRE? :) Ha en fortsatt fin helg!

2008-10-05 @ 00:42:37
URL: http://mrij.blogg.se/
Postat av: Marie

Nu fatta ja men menade inte som det låter, ett syftningsfel kanske men menade inte att det var äldre....aja...svårt å förklara.. :)

2008-10-05 @ 00:43:59
URL: http://mrij.blogg.se/
Postat av: Broder Daniel

Jodå jag haja piken.

Ska fixa kort på kidsen.

2008-10-07 @ 00:04:15
Postat av: Micke

"Tur att jag har syskon som kan det där mycket bättre än mej". Hmmm... "bättre än jag (kan)" heter det väl? ;-)

2008-10-08 @ 20:34:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0