Ordning på torpet - iaf i garderoberna

16.06

Nu har jag rensat och plockat iordning i alla garderober och vi behöver troligen inte köpa nån ny, just nu iaf.
Har fått ihop ett HELT linneskåp och en gaderob för "dretkläder" (jakt/jobb-kläder) där oxå skidkläder och täckjackor får plats nu. Utöver det har vi den stora garderoben som vi har gemensam och Mathias lilla garderob. Nu kan man öppna alla dörrar utan att riskera att få diverse över sej.

Har oxå lagt ut lite annonser på Tradera med en kostym, en skinnjacka, några topar, 2 par skor, 2 skjortor.  Hoppas det blir nåt napp annars är det RIKTIGT onödiga pengar att betala för annonserna. Värt ett försök tyckte vi iaf.

Ska gå ner till förrådet med lite grejer som fanns i ena garderoben som inte hörde hemma där, typ fiskegrejer och en gevärsväska. Sen blire dusch och när mathias är klar med min bil (han tvättar och byter däck på den - söt.) blire lite mat. Kvällen blir lugn med lite idol och slappt, kanske kommer nån å joinar i vanlig ordning.

Nu ska ja ta tag i det. Hej

Kommentarer
Postat av: anna

När jag gick Cats gjorde vi situps med båda benen uppåt och även ena benet uppåt och det andra i 90 graders vinkel, åsså går man liksom inte ner till golvet igen med ryggen, utan man pumpar och pumpar "där uppe" liksom.. Kämpigt! Hahaha lite svårt att förklara :D



Jag tycker ändå du är stark, det krävs mycket att ens erkänna för sig själv att man behöver hjälp och ännu mer att få tummen ur och skaffa den! :) Är nog många, däribland jag själv, som bara viftar bort tanken att man faktiskt skulle behöva prata med nån. KRAM och ha en fin kväll! Kom förresten på fest imorrn om ni vill! :D

2008-10-31 @ 17:49:58
URL: http://snutti.blogg.se/
Postat av: a

2008-10-31 @ 18:24:58
Postat av: anna

Hahaha skickade visst iväg en inte så givande kommentar! Haha.. Nej det är ingen obligatorisk utklädning, orkar inte lägga ner mig känns det som, men du får klä ut dig om du vill! :D Har ingen riktig koll på vilka som kommer.. Blir inte så jättemånga, men inte jättefå heller tror jag :) Vore riktigt jättekul om du kom! :D

Kraaam!!

2008-10-31 @ 18:26:43
URL: http://snutti.blogg.se/
Postat av: anna

Hahaha känner mig som en stalker här ;D



De du känner är iaf Elina, Johanna och Marie :) Camilla och Helen skulle till Karlstad till Johanna :) Himla roligt att du troligen kommer! :D Får du träffa Johan med ;)



Kraaam!

2008-10-31 @ 21:20:58
URL: http://snutti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0