puls

16.11

Hejhej

Idag har de gått i ett typ. Gick upp och åt frukost, Mathias städade ur kylen ÄNNU en gång och jag la in all tvätt i garderoberna. Sen var vi och handlade och Mathias bytte lite av kläderna han fick i present till rätt storlekar och så, sen åkte hem och lagade mat och åt. Vi kom på att vi glömt en massa saker så jag åkte tillbaka till T-fors och handlade igen. Mathias åkte då och hjälpte svärfar ta upp båten medans jag gått en höstpromenad, fick sällskap av svärmor.  Nu ska jag bara göra ingenting tills Mathias kommer hem. Senare ska ja baka en tårtbotten eftersom de kommer lite av mathias familj imorrn.

haregötthäj

Kommentarer
Postat av: Styggen

Varför låter Styggen som om det kommer från dina trakter?

2008-10-11 @ 22:09:15
URL: http://styggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0