riktigt, riktigt trött

20.12
.....var jag när jag kom hem från jobbet idag. Somnade i soffan typ direkt. SÅ spralliga ungar, de var verkligen överallt och många var det, mycket ljud. Mitt i allt detta försökte jag ta tag i de där semesterdagarna och försökte få tag i lite vikarier till dagar jag kan tänka mej att vara ledig. Det löste sej med TVÅ dagar av elva. Ska försöka fixa mer imorrn, träffar en av våra vikarier då, hon kanske kan ta nån dag iaf. Om inte hon kan så kanske jag får tag i nån annan, har ju en hyfsad lista att försöka hos.

En dag jag kom på att det vore skönt å va ledig är på måndag, eftersom vi ska åka iväg och vara borta lördag och stor del av söndag. Ska se om nån vill och kan, det vore ju väldigt bra. :)

Imorrn går jag tidig tur igen, sen går jag nog och solar innan jag ska va tillbaka på arbetsplats-träff. Sen tänkte jag åka hem och färga håret. :)  Sen är nog den dagen slut typ.
På torsdag kommer Mathias hem, han får troligen jobba in fredag i 3 veckor nu, YEY! Så då blir det lite catching up och sånt, handla lite kanske.

På fredag äre ju jobb igen och sen lite slapp vid tvn, Idol och så, ganska tidigt i säng känns det som.
På lördag-morron åker vi och sen äre bröllopsfest hela kvällen och sen hotell.
På söndag äre hotellfrukost och sen hemfärd antar jag, sen är den helgen slut.
 
Nu ska ja fortsätta hjälpa svärmor som ringde för 5 minuter sen och behöver lite support i sitt pluggande vid datorn. Datorer ska bara fungera som en vän till mej sa, men det gör de aldrig.....
tack å hej!

Kommentarer
Postat av: Mia

Spännande med bröllop! Vilka är det som ska gifta sig?

2008-10-21 @ 21:01:02
URL: http://www.omknorring.bloggspot.com
Postat av: anna

Jo, fast det är många som har min utbildning har det visat sig, 197 sökanden till ett jobb jag sökte - ynk! Fast det var i Karlstad, hoppas det inte finns lika många här :) Tack för att du är så snäll å omtänksam, värmer verkligen! Och känn dig absolut inte usel om du skulle klaga, alla måste få klaga av sig när man känner för det!



Ah, jag förstår, men nu när du jobbar där och dom vet vilken underbar människa du är så är jag övertygad om att dom väljer dig! :)

KRAM!

2008-10-21 @ 21:42:51
URL: http://snutti.blogg.se/
Postat av: maja

HAHAH Åhh du jag blev så nyfiken så jag var tvungen att kommentera det... för å kanske kunna luska ut vem det var som skrivit...

DU är inte trög... Du är fantastisk...

En tanke bara... får du inte ta ut semesterdagarna i pengar? ifall du inte kan plocka ut alla...

Kram på dig vännen

2008-10-21 @ 21:55:02
URL: http://majalenasofi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0