semester

21.13

Glömde skriva om att jag idag fick ett mail om att jag har 11 semesterdagar som jag måste ta ut innan nyår, förrut.
Gött men samtidigt lite jobbigt, betyder att jag bara har typ 14 dagar betalda i sommar typ, OM jag har jobb till våren vill säga.  Får iaf mycket ledigt under jul då och kan kanske ta någon fredag före, har ju tid att tatuera mej iaf, bara de har en tid som passar och om jag kunde få iväg en bild te han som ska göra den på nåt sätt.

Nu äre matakuten, lika upprörande varje gång. Puss å hej!

Kommentarer
Postat av: anna

Jo, fast jag har ju ingen erfarenhet och det väger väldigt tungt i mitt yrke :(



Hoppas du får göra tatueringen snart! Och jag är övertygad om att du kommer ha kvar jobbet till våren! :)

Kram!

2008-10-21 @ 13:11:37
URL: http://snutti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0