skönaste kommentaren

18.36

Idag på samlingen satt ett barn i mitt knä, han var ledsen pga trötthet, hunger och att han helt enkelt inte orkade med just då. Han hade gråtit nån minut, då knackar pojken som sitter bredvid på min axel och säger:
- Du,.....du,.....du.....han gråter.

Jag trodde jag skulle kissa på mej av skratt, det var så klockrent. Han som satt i mitt knä grät inte direkt diskret, kunde inte under några omständigheter missa det. + att jag på alla sätt jag kunde komma på försökte trösta honom, vilket barnet bredvid sett. :)
De är härliga!

Morgonen började med att jag spratt(?) upp ur sängen 10 i 6 och klädde mej, svalde lite vitaminer och omega-3 + alla dagliga medikamenter och sen satte mej i bilen och åkte till jobbet.
Där fick ja fixat vikarier till alla semesterdagar jag önskat utom 4 st runt jul. Vi ska se hur mycket barn vi har först, vi kanske kan stänga helt eller jobba några timmar var.  Det är gött att det löst sej iaf.
Dagen flöt på och när jag slutat gick jag och solade innan jag skulle tillbaka för APT (arbetsplats träff).
Vi pratade lite om lite allt möjligt med rektor och granndagiset, sen fick vi typ 50 min att planera lite annat som likabehandlingsplan och utvecklingssamtal.
Sen åkte jag hem och nu sitter jag här, för första gången på några dagar är jag FULL av energi fast jag varit igång sen tidigt imorse. 

Ska nu träna lite och sen färga håret, sen äre nog lite tv och avkoppling innan sov.
Godafton


Kommentarer
Postat av: anna

Härlig dag! :D Kram!!

2008-10-22 @ 18:51:54
URL: http://snutti.blogg.se/
Postat av: Maja

Sådana där dagar är så härliga! Man får lixom passa på!

Vad bra att det löste sig med vikarier... Men märkligt med kommunen... det kostar ju även att ta in vikarier...Jaja så är det.

Vad skoj med bröllop i helgen! Det händer i småland väl? Om ni har vägarna förbi norrköping vilket inte är troligt! Men om... så slå en pling!!

Kram på dig

2008-10-22 @ 20:48:20
URL: http://majalenasofi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0