*skratt*

17.29

Sitter och skrattar åt min storebror som tyckte han kom på den ultimata latinska meningen att ha som tatuering.. Nåt om katapulter och pengar.....I dont think so :)

Idag har vi inte heller många barn, 6 på hela dagen och 3 kvar efter klockan 2.. Gick en härlig promenad på rasten och fick ännu lite mer pappersjobb gjort under dagen. Nu ska jag strax hoppa upp på träningscykeln tänkte jag. Mathias är i slakthuset ikväll så jag har massa själv-tid att spendera. Har suttit lite här och sett lite på tv och dammsugit, diskat och kört en tvättmaskin. Nu äre typ det enda jag kan komma på som jag inte gjort. :)
Nä men tänkte komma igång nu innan jag blir sjuk igen, tränade i måndags, inget igår dock - var så trött. Men nu äre dags.

Förresten har jag inte berättat om sköterskebesöket på jobbet. Tog ju en massa tester och jag har tydligen prima blodsocker och kolesterol. :)  Superbra, men lite högt BMI vilket ju inte var någon surprise. Jobbar påt.

Tack å ajö för nu.

Kommentarer
Postat av: Syrran

jag tyckte brorsans förslag på latin-mening var kanon. Kanske skulle jag sno idén eftersom du inte verkar så pigg på den :-D

2008-10-15 @ 20:58:47
Postat av: Maja

Hallå vännen...

Satt å funderade på varför ni kan ha så lite barn... men så slogdet mig att det är ju älgjaktsvecka... är det därför? jaja det var ell litet smajl som kom på mina läppar när jag kom på det.

Låter bra med hälsokontroll på jobbet!

Väldigt vad du står i å grejjar!!

ta hand om dig!

kram från maja

2008-10-16 @ 11:08:19
URL: http://majalenasofi.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tack för fina ord :) Kramar

2008-10-16 @ 22:14:55
URL: http://showmewrong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0