stå på huvet i januari

17.57

Hejhej!

Idag fick jag mitt första nummer av iFORM som jag fick student-erbjudande om. Fick oxå med Yoga-dvdn och pilates-bollen mm kommer senare.
Provade iaf på yogan för första gången i livet idag. Vilka övningar det finns! Jag kom ju igenom basprogrammet men sen var det helt sjuka övningar som det känns som jag aldrig kommer få balans eller smidighet till. Det utlovas dock att jag kommer kunna stå på huvet i två olika övningar (utan problem) i slutet av januari om jag börjar idag. Det där med utan problem har jag svårt att tro på när det gäller mej, men det vore gött å bli lite mer smidig och så. Var ett skönt avslappningsprogram med oxå som jag LÄTT behöver! Bara släppa alla spänningar man drar på sej och redan har med sej. Är faktiskt glad att jag beställde de här 3 numren av tidningen och fick med de här grejerna. Hjälper nog till lite, det är ju så grymt tråkigt att cykla och jag tvingar mej verkligen igenom mina (minst) 2 pass i veckan. Nu kan jag variera lite, även om jag fortfarande vill fortsätta cykla typ 2 dar i veckan.

Nu är det iaf snart  helg!
Mathias kommer hem om typ 1 timme. Själv jobbar jag imorrn, har pedagogisk ledare-kursen på fm och sen jobbar jag till typ halv 4. Idag planerade vi lite och fick mycket gjort, fixade resten inför utvecklingssamtalen och så. Har oxå fått fixat mer vikarier så nu är det bara 1 dag  som inte är fixad för mej, det är den 23 dec. Men vem vill jobba då lixom? Är iofs OB hela dagen om jag förstått det hela rätt, så jag BORDE kanske jobba själv egentligen. Men pengar är inte allt och det kanske är gött att ha ledigt dagen före jul, har dessutom stängning den dagen och att jobba till halv 7 då känns inte kul.
Speciellt inte om vår årliga tradition infaller på lilla julafton. :)

Nu ska ja hoppa i duschen.
Kramet

Kommentarer
Postat av: anna

HAHAHAHA! Jag har beställt samma :D Tänkte väl att det var lite lurt att du också hade en ny yoga-dvd på samma dag som jag :D Hahaha.. Men det verkar kul! Älskar yoga! :D



Johan har inte lägenheten i Ch-berg längre, men isf kan man ju köpa en risig bil :) (Har iofs redan en, men den dog oförklarligt haha)



Yoga på! :D

KRAM!

2008-10-23 @ 18:21:22
URL: http://snutti.blogg.se/
Postat av: Maja

Hejsan vännen! Klart som korvspad att du kommer kunna stå på huvvet!!! Jag hejjar på dig!

Kram på dig

2008-10-23 @ 21:55:26
URL: http://majalenasofi.blogg.se/
Postat av: Barfotabarn

Åhh ser så mycket fram emot en bild där du står på huvet!! De kommer väl i ett senare inlägg? KRAM

2008-10-24 @ 00:43:08
URL: http://metrobloggen.se/utanskor
Postat av: Syrran

iForm är tyvärr en riktig skittidning, men bra att du fått något nyttigt från den iallafall =) Räkna med att de ringer och tjatar om att du ska teckna ny prenumeration 100 ggr/mån sen bara. Jag tränar yoga med min Wii Fit (eller tränade snarare, när jag fortfarande levde). Är dock sakta men säkert på väg ur zombiestadiet nu, tror jag. Då kanske det kan bli lite mer tränat igen. Puss!

2008-10-24 @ 08:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0