städa, städa varje freda oxå varje jul.....

.....det tycker inte jag är så kul.

13.12  Var duktig på veckostädning ett tag på storgatan. Sen slutade jag med det och har inte börjat sen dess. Ett antal år senare så måste jag ladda i dagar för att få lust att städa. Tråkigt men ett måste!
Nu har jag inte våttorkat golven på jag vet inte hur länge, så det är gött att få det gjort. Har oxå dränkt in duschdraperiet som är full av hårfärg i galltvål och hoppas på ett fräschare resultat än det som är nu.  Har hall- och köksgolven kvar, tar bara en paus emellan. Även om jag är ännu lite bättre idag så känner man att energinivån inte riktigt är som när man är frisk. Har ingen lust att "förta" mej så jag blir kass IGEN. Tar det lugnt och försiktigt. Ska oxå tvätta alla sängkläder och handdukar IGEN, så alla bacieller dör en gång för alla.

Jaja....tillbaka till golven.
Ajö

Kommentarer
Postat av: Barfotabarn

Sehr duktich=D (med reservation för ev. stavfel..=)) KRam å gonatt!

2008-10-02 @ 22:12:45
URL: http://metrobloggen.se/utanskor

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0