till min allra finaste (läs enda) storasyster

18.40

Innan du är så kack kanske du kan ta reda på fakta?  Digitalkamera har jag! Men tycker det är roligt med album, älskar att kunna ta fram kort och minnas saker på det sättet. Har ju såklart skickat efter bilderna från DIGITALKAMERAN och framkallat/skrivit ut whatever you want.

För övrigt har jag givetvis googlat på fisken! Ska kolla länken du skickade men det enda jag undrar är egentligen åt vilket håll den kan/får/ska vara. Allt annat vet jag....orkade bara inte skriva ner ALLT jag vet om firren i förra inlägget....!

Fick förresten nys om lite priser hos Sid, kan nog glömma det ett bra tag framöver I think!! Shit pommes frites vilka kulor han sa ha! Men fisken ska ja ha i vilket fall!

Kommentarer
Postat av: Syrran

Jaja, såja, nu lugnar vi ner oss lite. Det är inte bra att bli så aggressiv ;-) På siten jag skickade står det lite om att det antagligen inte spelar någon större roll åt vilket håll den simmar, om du scrollar ner lite. Men det finns visst en speciell innebörd i att den simmar åt höger... Ville bara hjälpa till...

2008-10-01 @ 19:04:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0