trötta veckan

18.14

Hej!
Tror det är trötta veckan denna veckan. SUPERTRÖTT ikväll med. Stängde ju idag, vid 16 kom 2 fnittriga tjejer in från granndagiset och när de gått hem så slutade vi, jag och min praktikant. Julia kom och hälsade på med två barn från ett annat dagis, det var trevligt. Nu borde jag ta å yoga eller egentligen ännu hellre cykla. Är ju så trött bara...får ta mej i kragen så funkar det nog. :)
Längtar tills pilates-sättet kommer med posten, det ger nog ännu mer. :)

När jag slutat imorrn äre helg. Otroligt gött, Mathias kommer hem frampå kvällen oxå så vi får 3 dar tillsammans. Sen är han troligen ledig måndag oxå så då får ja honom hemma en dag extra till.

Inte så mycket annat nytt å tillägga!
Godafton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0