tv

20.04

Ikväll blev de mycket tv....gött å bara slapptitta på va man vill.
Dr Phil som sagt, handlade om en familj där de haft mycket sexuella övergrepp. Grymt starkt avsitt!
Nu ser jag på SOS familj. Verkar intressant och bra att folk får hjälp.

Dagen har annars varit bra, var i Årjäng på Brandkunskapskurs på fm, släckte eld och såg på infofilmer och fick en massa bra info om en massa viktigt av Jonta som är brandman.
Sen åkte ja tillbaka till jobbet där det var ungefär som vanligt. På rasten gick jag en härlig liten promenad i härlig höstluft med sol, sen satt jag i solväggen de sista minutrarna innan det var dags att gå in igen.
Sånna här höstdagar är faktiskt rätt ok, kanske kan jag en dag börja gilla hösten?

Nu ska ja hitta på nåt annat än sitta här me dubbla skärmar..
Godafton

Kommentarer
Postat av: Barfotabarn

Gillar inte heller hösten nått vidare... men visst, höstsolen är rättså okej ändå om man hinner ut å promenera i skenet och värmen av den, som du gjort ida! KRam

2008-10-08 @ 06:38:48
URL: http://metrobloggen.se/utanskor
Postat av: Micke

Oktober kan verkligen vara helt OK med alla fina färger och hög klar frisk luft. November däremot kan vara knepigare att komma överens med...

Nyttigt att lära sig hur otroligt fort man tömmer en brandsläckare egentligen. Få av dem som har en hemma vet nog det.

2008-10-08 @ 20:48:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0