vänt på dygnet...

15.04

Jaha, det var ju inte så bra, nu har jag vänt på dygnet oxå. Vaknade inte förrän halv 12 idag heller, blir tungt att vända tillbaka när man ska börja gå upp halv 6 å så igen. Får börja i tid....att vända tillbaka alltså.

Idag har jag fått kort som jag haft på framkallning, har inte framkallat nåt sen jul när jag fick kameran. Häromdagen beställde jag iaf ett stort gäng som jag nu ska sortera och fixa med för att få in i album, från två bröllop, examenskalas, smålandsresa, falunresa, kungsbackaresa,diverse fester, norgetur, takläggning, solochbad-dagar, Hidingkonsert, melodifestivalkollande, hockeytittande och en massa annat. Sjukt mycket att få ordning på och försöka komma ihåg ordningen på, tur man har bdb att dubbelkolla en del med. Inser att jag måste köpa ett album till iaf.

Idag känner jag mej ungefär som igår, varken sämre eller bättre. Är glad så länge jag inte blir sämre igen iaf.
Har av min syster fått reda på vem en av tatuerarna på nya studion är, såg lite av vad han gjort innan på facebook. Han verkar hyfsat duktig, kanske kan han göra fisken. Den är ju inte direkt så avancerad så det spelar egentligen ingen roll vem som gör den. Har börjat fundera på om jag ska börja med den så jag har gjort nåt innan jag ska göra blomman hos Sid. Lite mindre smärta att göra fisken kan antas. Har oxå börjat fundera på om jag ska byta plats på dem och sätta fisken på vaden. Enda problemet då är att det är snyggast att sätta den lodrätt och det blir ju inte riktigt rätt?

Nu ska jag kosta på mej en dusch och sen lite mat så får vi se vad eftermiddagen bjuder, mer sortering av kort, dator och tv kan tänkas. Det är inte lätt att underhålla sej när man är inne på 10e sjukdagen....hej

Kommentarer
Postat av: Barfotabarn

Hoppas att sorterande av foton gör sjukperioden liiiite skojsigare iaf! KRAM

2008-10-01 @ 15:54:14
URL: http://metrobloggen.se/utanskor
Postat av: Syrran

Hört talas om digitalkamera, de ska vara rätt inne nu, har jag hört...

2008-10-01 @ 17:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0