vila hjärnan lite

10.40

Hej!

Idag är det slitigt minsann, ví har 3 barn och den 3e har inte ens kommit än och nummer 2 kom typ rätt nyss.
Jag har fått gjort massa pappersarbete till pedagogisk-ledare-grejerna och lite annat, nu vilar jag hjärnan lite. Inte använt den så mycket på det här sättet sen man tog examen. Tycker sånt här är lite roligt, skriva en massa och tänka efter och analysera och se hur saker verkligen ÄR på riktigt. Det är svårt dock, att analysera nåt som man bara varit inne i några månader, svårt för mej att veta vad som hände förra året lixom. Men jag har ju bara skrivit första, sen ska ju de andra säga sitt.  Jag har redan dukat och bäddat så nu sitter jag här och som sagt vilar hjärnan lite för att komma vidare i skrivandet sen. Det är nyttigt att släppa fokus lite en stund, då ser man med friska ögon på det man skrivit.
Japp..

Kommer ta ut lite komptimmar i eftermiddag, vi kan ju inte sitta här på varandra med bara 2 barn efter klockan två, i synnerhet inte när jag troligen inte kommer ha hjärna nog att kontorspyssla mer efter denna förmiddagen.

Pratade lite med en på tatueringsstudion. Han ville se bild innan han kunde ge mej prisförslag och tid skulle gå att få ganska snabbt. Lite svårt för mej att åka dit med en bild bara och sen hem igen, typ onödiga pengar. Får väl lösa det på nåt vis. Kan ju utgå från att det inte blir denna veckan iaf, men det är ok. Kanske känns det ännu lite bättre om jag väntar tills jag har mer pengar på sparkontot, kliar bara så otroligt i fíngrarna.

Nu ska jag ta tag i mitt jobb. Hej

Kommentarer
Postat av: Micke

Har inte läst bloggen på några dar och ser att jag missat en högtidsdag. (suck) Grattis i efterrätt Mathias! Hoppas Du hade en kunglig födelsedag!

2008-10-14 @ 11:05:28
Postat av: anna

Åh, äntligen nån mer! :D Visst var det bra? :D



Hahah verkar vara en härlig dag! Lugnt på jobbet och får mkt gjort, gött :D

Kraam!

2008-10-14 @ 11:20:57
URL: http://snutti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0