vila

23.31

Kände att jag behöver lite ro i slutet på den här dagens röriga och spridda bloggande.
Sitter med en kopp varm choklad och inväntar tecken på trötthet. Har i några dagar mailat med en svägerska och dagens mail fick mej att inse ett och annat viktigt om mej själv och mitt liv. Det är jag tacksam för. TACK! :)

Imorgon är en ny dag, ska försöka orka städa, känns som det nog går bra. Handla lite inför helgen och införskaffa ett nytt album, fyllde det senaste idag. På kvällen väntar alltså en tur till Sôcka och troligen ett helt gäng med brudar i en sån där konstalation som jag egentligen är lite allergisk mot. En sån där där tjejer blir så tjejiga och att man bara längtar efter att andas lite testosteron, men missförstå mej inte. Det blir säkert kul! Om inte annat är det roligt att träffa Julia. :)

Nu ska ja som sagt vänta på trötthet.

Godnatto!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0