6 år

19.18

Glömde berätta att jag och mathias ju varit tillsammans 6 år nu. Vi var ju isär i 10 mån för typ 2 år sen. I vilket fall så strulade bilen lite när jag skulle fixa en liten grej åt honom. Så han fick 3 röda rosor på fredan. På lördan köpte ja en tröja åt han oxå. Själv fick jag ett presentkort på Kicks - här ska köpas lyxigheter att skämma bort kroppen med. :)
Kul!

Har lätt världens bästa! Är så fruktansvärt bra på att ta honom för given och att vara så upp i mit eget att jag missar allt bra han faktiskt gör och framför allt hur bra han faktiskt ÄR. Älskar den mannen! Behövs sånna här helger ibland. Tycka vad man vill om att köpa saker till varann och allt sånt men man behöver faktiskt visa varandra vad man betyder ibland mitt i all vardag, om det sen är genom gåvor, tid eller middagar eller så spelar ingen roll. Man måste hitta det som passar en själv bäst. Vi kombinerade med hämt-pizza, massa mys i soffan och lite presenter. Urbra :)

Nu är det en ny vecka. Tillbaka på jobbet och hos härligaste ungarna. Kärlek!
Har insett att veckorna faktiskt går riktigt fort och att det snart är helg igen. Gött :)

Nu ska jag hämta mej ett glas saft och se vidare på Dr Phil

Puss!

Kommentarer
Postat av: Barfotabarn

Åhh mysigt=) Kram & Grattis till er!

2008-09-02 @ 16:33:03
URL: http://metrobloggen.se/utanskor
Postat av: Mia

Låter underbart! Är så glad för er skull!

KRAM

2008-09-02 @ 17:29:38
URL: http://www.omknorring.bloggspot.com
Postat av: Sara

Äntligen har jag hittat till din blogg!!! Grattis, tänk att ni har varit ihop så länge redan!!!

Kram från din svägerska, eller vad jag nu är?!?

2008-09-02 @ 18:23:47
Postat av: Micke

Man har den äran...! Hälsa Drömprinsen! :-)

2008-09-04 @ 21:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0