att samtala

14.57
Hej!

Idag hade jag samtal med rektorn, gick igenom allt som planerat och fick kolla på en massa papper.  Pratade lite på slutet och jag berättade om hur jag upplever vissa saker, hon tyckte absolut att det var bra att jag sa nåt och så vidare. Det är svårt att gå vidare med just nu om jag inte är beredd att riskera en del. Men vi kommer att diskutera mycket sånt här under hösten ändå och kan kanske genom det förändra saker. Kände mej helt konstigt efteråt, ville bara gråta. Vet inte riktigt varför men så va de.

Har lagt i en maskin tvätt och när jag tagit ur den ska jag sova en liten stund, sen äta lite, träna och färga håret. Kanske dammsuga och helgplocka lite. Jupp....det är planen. Ha en fin eftermiddag och kväll! Kram

Kommentarer
Postat av: Barfotabarn

Starkt av dig! MODIG du är!! KRAM till dig

2008-09-18 @ 21:05:54
URL: http://metrobloggen.se/utanskor

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0