Bali

17.07

Hejhej!
Jag har härmed fått ett nytt namn. En av juvelerna på dagis har lite svårt för diverse ljud, därav Bali.

Efter ommöblerandet i lördags så gjorde vi oss iordning och åkte och åt tårta på Åsen eftersom svörmor fyllde år. Efter det åkte vi te Sôcka där vi spenderade kvällen.
På söndagen slappade vi på förmiddan och sen var det middag hos svärisarna med de som inte kunde va med och fira på lördagen. Vi var där ett par timmar sen åkte vi hem och fixade matlådor inför veckan och slappade, Mathias har tagit över min förkylning så han va inte pigg alls igår. Bättre idag dock verkade det som.

Jag hostar mest och är allmänt tätt men inte på samma sätt som innan alls. Gött de....
Nu är det en ny vecka, har precis möblerat om för andra gången, nu känns det mer rätt. Fattas bara lite prylar från IKEA men de får VERKLIGEN vänta nu. Inte råd, alls.
Under veckan fyller en brorsson år så det ska köpas present, jag har oxå planerat att hinna sola, färga håret och träna flera gånger. Ska gratta pöjken nån kväll och i helgen äre Årjängsmârten. Blir nog roligt, brukar vara lite trött på det efter ett tag, man blir fort nöjd, men JUST NU känns de lite kul. Christoffer Hiding ska ha konsert på lördagkväll, det ser jag fram emot massor. Utöver det så är ju Mathias med och fixar som vanligt så vi lär väl vara på plats åtminstone hela lördagen. På fredag kanske han får åka själv och på söndag får vi se om han behöver va där.

På onsdag har vi HLR på jobbet så då ska blåsas i dockor och läras in en massa nyttigt. Kanske kan passa på att åka till Arvika då när jag ändå är i Årjäng, får se hur det passar folket.
Jaja.....nu ska ja fundera på om jag ska låta min kropp vila en dag till innan träning eller om ja ska ta ett pass.
Hejhej


Kommentarer
Postat av: Barfotabarn

Ses på mârten då=)

2008-09-15 @ 18:30:14
URL: http://metrobloggen.se/utanskor
Postat av: Astronauten

Hej! Jag undrar om du skulle kunna tänka dig att ägna en minut åt att vara supersnäll mot mig och rösta på mig i den här fototävlingen



http://microsites.nokia.se/6220/index.php?thanks=1#/grid/1/-1/votes/5185986



Vore hur snällt som helst och det skulle göra mig jätteglad! :D



PS. Du kan även vinna en mobiltelefon när du röstar :)

2008-09-15 @ 18:34:45
URL: http://astronautenochfrank.blogg.se/
Postat av: Maja

Ahh vännen!

Drygt å vara förkyld. Jag hejjar på er att ni ska piggna till!

Gulligt smeknamn... kom det från ett snorigt barn...

Kram på dig

2008-09-15 @ 21:24:00
URL: http://majalenasofi.blogg.se/
Postat av: Johanna

Bali! Va gulligt :)

Krya på dig!

2008-09-15 @ 23:18:50
URL: http://showmewrong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0