det går faktiskt rätt fort

16.47
Känns inte som det gått typ ett dygn sen jag skrev sist.
En ny dag och jag har hittills, vaknat, jobbat, slutat, hämtat paket på posten, tankat bilen, solat och åkt hem. Har oxå hunnit lägga i en maskin med tvätt och surfat lite samtidigt som jag sett på One tree hill.

I paketet jag hämtade på posten fanns ett spel jag velat köpa sen semestern när vi var hos syster med familj. Spelade där ett otroligt roligt sällskapsspel som heter Retro. Det skickade jag nu efter, hade säkert egentligen inte råd just nu men var tvungen. Nästa månad blir nog sjukt knaper. Trist, trodde man kunde börja leva nu när man började tjäna pengar, så var inte fallet. Känner mej nog extra stressade eftersom jag bara har säker inkomst till december.

Nu ska jag slappa lite sen göra ett seriösare försök än igår att träna. hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0