Eld och lågor!

13.06

Läste igår i en väns blogg att hennes svåger och Sid Siamese ska öppna tatueringsstudio i Arvika!!!!  GAAAAAH!
Hon skrev i förra komentaren att Sid nog inte kommer jobba så mycket här och att han har typ 2 mån i väntetid. Men jag har ändå inga pengar förrän absolut tidigast November + att jag måste tänka färdigt på vilken tatuering jag vill göra först. + att jag vill gå ner några kilon så jag inte riskerar att det blir fult med en gång, (inbillar mej att det kan det?).
Men det är otroligt häftigt iaf!! Hihi! Kanske, kanske kan det äntligen bli näsan oxå, piercing alltså, om det inte medför att jag blir utslängt från pangehemme i Väng. :)

Nu ska jag vila resten av min rast! Bloggar ju på jobbet igen....ajaj....

Puss på världen!!!
Jag ska tatuera mej.....lalalalalala!

Kommentarer
Postat av: Barfotabarn

OJJJ såg ju Sid på tattomässan i våras å bestämde mig då för att han ska få göra min nästa tatuering. Han e ju sketduktig på blommor så en sån skarre bli! Kul! KRAM

2008-09-03 @ 14:07:35
URL: http://metrobloggen.se/utanskor
Postat av: Micke

Varför vill man tatuera sig egentligen? Man tröttnar på kläder, gardiner och färgen på soffan och vill hänga med i trenderna och förnya sig. Men man tröttnar tydligen aldrig på en tatuering man gjorde när man var 23? ;-)

2008-09-04 @ 20:11:12
Postat av: Syrran

Jag har inte tröttnat än... det var 12 år sen jag gjorde min... aouch, vad gammal jag känner mig nu :-(

2008-09-05 @ 16:39:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0