gissa

16.35
Gissar kanske lite på att OKEJ/ 'KEJ är en av mina svägerskor fast det är ändå inte typiskt henne att inte skriva vem hon är och mailadressen som angivits är heller inte typiskt henne. :)  Tycker denna person oavsett vem han/hon är ska ge sej tillkänna för det är frustrerande att ha folk som läser bloggen som man inte vet vilka de är.

Ringde för övrigt sjukvårdsrådgivningen idag....Troligen ett virus och jag ska inte ge mej på några doktorsbesök förrän nästa vecka om det inte gått över, tyckte de där iaf. Ska dricka massa te (been there, done that), tvätta ögonen med vatten, vila och knapra alvedon (blir panodil eftersom jag får klåda av alvedon) så att kroppen kan fokusera på att bli frisk istället för att kämpa emot bacillerna. Tillbaka på jobb på måndag så länge jag är feberfri. SÅ är läget

Ikväll kommer honey-bunny hem. Blir supernajs!

Tack å ajö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0