goförmidda

Hej!
11.41
Har precis diskat undan diskberget efter gårkvällens taco-bjudning. Har oxå städat ur kylen och torkat och diskat och grejer, spillde fiskspad i söndags och har torkat hela veckan men tydligen inte hittat stället för det stank fortfarande igår. Nu är det bättre tror jag.

Nu ska jag ta mej an förrådet, efter examenskalaset då alla möbler där nere var ute och det kom in en massa av mina grejer från stan så går det inte att ta sej fram där nere...Nu ska jag göra nåt åt det och ställa in utemöbler och grill för nu är det HÖST! Var frost inatt.....nu äre ett år kvar till sommar igen. :(  Fast det börjar ju vända i slutet av April, det är inte så länge. :)
Igår fyllde svärmor år så imorrn ska vi dit och äta middag och så. Blir trevligt, ska fixa present te henne oxå, men det får grabbarna ta tag i.

Nu ska ja ta tag i förrådet! hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0