helg igen

18.43

Nu äre helg igen och som traditionen verkar bjuda har vi nu sovit en timme båda två, Mathias sover än men jag har vart vaken en stund nu. Ikväll har han café, jag vet inte hur jag ska göra, men troligen åker jag med en sväng. Han behövde inte va där förrän kvart i 9 och det stänger ju 11 nuförtiden så man kanske skulle bli med en sväng.

Åker väl tebax te Årjäng vid 14 eller nåt imorrn, går en sväng där och kikar innan han ska va på plats och så. Ser verkligen fram emot kvällens konsert, bjuder nog på MYCKET ståpäls på armar och ben. Gör ju inte ont att han e vacker och titta på heller, Hiding. :)

Blir nog en sån där kort helg när man inte hinner landa igen, men det är bara så det är.

Nu ska jag ta en dusch tror ja, blev lite frusen. En köpp the kanske. Fick ju ett tips i en kommentar om ett lakrits-the. Lakrits är verkligen min grej men jag tvivlar på att VARM lakrits är gott? Lakrits i glass eller som vanligt är prima!

Jaja! Trevlig helg!
Hej på mârten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0