hihi

20.27

Hej!

Har flera nykomlingar på min blogg, en del visar att de varit här, andra har frågat om adressen och jag vet inte om de varit här eller inte. Välkomna alla nya i vilket fall :)  Kul med nya folk som läser och det ÄR fortfarande det roligaste att få kommentarer - även om man läst flera dagar "för sent" (Micke).

Idag har jag tränat igen efter förkylningen. Har en viss tendens att tycka att det går lite bättre än det gör när det gäller träning och mat och sånt. Men idag känns det som att livet vänder - på riktigt. Nu ska jag rycka upp mej själv och ta tag i allt som hasat efter så länge. Nu ska jag bli pigg, frisk och gärna lite smalare igen. Har en doktorstid för att kolla upp mina ämnesomsättningsproblem nästa vecka, hon hotade oxå med vägning, mätning och kolesterol och blodsocker-test så nu är det ett MÅSTE att rycka upp sej. Tror ju inte att underverk kommer inträffa innan, men det är ju gött att ha kommit igång INNAN man får domen. :)

Ser lite på Ugly Betty samtidigt som jag sitter här, väntar på att en tvättmaskin ska bli klar. Blir nog en hyfsat tidig kväll sen tror jag. Går mellantid imorrn, inte übertidigt men inte sovmorron heller direkt.
Denna veckan har gått fort, vet att det bara är tisdag men bara onsdagen gått så är det nästan helg. På nåt sätt har jag öppning igen på fredag och slutar halv två om jag jobbar in rast och tar friskvård på em. Lovely!

Nu ska jag ta och lägga ut lite bilder på bdb. Har ju shoppat lite med presentkort och sånt så jag ska lägga ut lite pics på mina inköp. Tack och godafton.

Pål han har köpt en badboll - därför är Pål så glad!
VAD hände förresten med mina text-citeringar?!! De skulle ju få stor plats i denna bloggen, kom visst av mej. Å andra sidan blir det mer "träffande" texter om man bara skriver när de "känns". Verkar inte va så ofta nuförtiden....(?)
Puss

Kommentarer
Postat av: Johanna

ja, sid siamese, han är alltså en av ägarna. dock kommer han nog inte vara och jobba i arvika så mycket. kanske nån gång ibland. fast det beror väl på om han får mycket arvikakunder förstås :) sid har ungefär 2 månader i väntetid. david (den andra ägaren) säger dock att de andra två tatuerarna som kommer jobba här i arvika är minst lika duktiga som sid. fast sids verk är ju iofs mer kända så jag förstår om du vill ha en av honom :)

2008-09-02 @ 22:34:51
URL: http://showmewrong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0