hur

18.10
HUR kan man känna sej så risig efter att ha vilat i typ 4 dagar? Vet att jag är en gnällspik men de va längesen ja hade så ont i halsen, är dessutom SÅ tråkigt att va ensam när man är sjuk. Blir nog dåligt med planerande för min del imorrn. Är det inte bättre imorrn äre kanske dags för ett litet besök hos farbror doktorn och se vad han har att säga, eller åtminstone ett besök hos apoteket och plocka med lite receptfria prylar hem...
Snart helg, hoppas verkligen jag är piggare innan dess!!  Troligen väntar rundpingis-natt-turnering (som gänget pratat om i några veckor) i A och Ps garage och kanske oxå invigning av vårt nya Retro.  Om jag är frisk vill säga...

Tack å ajö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0