ibland känns det bara inte rätt

21.51

ÄNTLIGEN! Är jag nöjd med möbleringen!!! Hoppas sambon samtycker när han kommer hem på fredag, annars får vi göra om igen. :)

Nu sitter jag med en köpp te å riskakor som mitt "kvällsfika" består av, inte så länge kvar tess de e sängen tror jag. Inte jättetrött men ska väl försöka va lite pigg imorrn när man ska lära sej en massa viktigt.

Japp.....nu fattas det bara att den riktiga tvn ska funka igen så är vårt vardagsrum helt ok. :) En fotölj eller två hade inte skadat dock, så folk kan få bättre plats att sitta. Nån som vill sälja billigt? Mörka grå eller svarta är ett krav.

Ha de gött!

Kommentarer
Postat av: Syrran

Nope, har inga fotöljer till salu, inga fåtöljer heller tyvärr... ;-)

2008-09-16 @ 22:08:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0