igen

00.48

Eftersom jag sov så länge idag så har ja inte kommit i säng än..
Har "chattat" lite med en av dem som kommer jobba på nya tatueringsstudion i Arvika. Hon sa att Sid kommer jobba där nån gång ibland när han får nog med bokningar för att åka, det är ju skitbra. Då kan jag ju göra båda tatueringarna där. :)
Kyrkogatan 66 kommer den ligga på för er som frågat. Står klar i helgen och till veckan sätter de igång. :)
Nu äre spara alla slantar som går som gäller. Vill gärna ha båda innan i sommar, om jag bara ha jobb efter jul.
Japp......snart dags för sängen tror jag, är bara lite imponerad över hur länge jag har internet ikväll. Brukar stänga ner före 00. :)

hej

Kommentarer
Postat av: Johanna

Min syster du chattat med? :)

2008-10-01 @ 23:31:14
URL: http://showmewrong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0