kan man längta efter nåt man inte vet att man längtar efter själv?

19.26
Har funderat ett tag på om jag på nåt undermedvetet sätt längtar efter nåt jag inte vet om själv. Ibland när jag ser vissa saker på tv så bara suger det tag i mej, eller så blir jag jätterörd eller djupt intresserad. Men det är ändå inget jag går och tänker på dagarna i ända, knappt alls. Just då känns det bara som det fattas nåt..? Det är svårt att blogga och vara kryptisk på samma gång...


Annars är jag grymt frustrerad, bara jag tänker på det så kokar det i mej. Att vara omgiven av skitprat, konspirationsteorier och allmänt elakt förtal kan nog göra vem som helst galen i längden. Det håller på att driva mej över branten det kan jag iaf säga. Så otroligt frustrerande att behöva stänga av öron/ögon och känslor i en lång tid för att överhuvud taget ha en trevlig tillvaro och slippa bli arg hela tiden.

Pratade just med bror, imorrn åker jag te Arvika en tur efter att vi haft HLR, blir bara en liten stund så jag kommer hem igen och får lite saker gjorda + att jag kanske slipper krocka med alla djur som är ute och lufsar, har så kasst helljus.

Jaja.....träna skulle jag göra, jag har verkligen ingen bra anledning att inte göra det. Hur hårt jag än letar, jag BORDE verkligen,snart. Om en stund.

Hej

Kommentarer
Postat av: Mia

Förstår om det känns jobbigt med allt skitsnack.(på jobbet tar jag för givet att det är..) Är så tråkigt att bara jobba med kvinnor tycker jag, tror ändå att det skulle vara mindre tjafs om det var lite mer jämt fördelat i arbetslagen. Idag har jag behövt stänga av öronen både en och två gånger i personalrummet...



Hoppas du har det bra annars, vännen. Kram!

2008-09-16 @ 19:40:16
URL: http://www.omknorring.bloggspot.com
Postat av: Mia

Tycker verkligen du ska ta upp det med chefen! När man kommer som ny upptäcker man mer saker än de som jobbat ett tag och blivit hemmablinda (eller inte vågar säga något) Nej, jag tror inte du har starkt psyke, Kanske för andra saker men inte för det här. Och det ska du inte ha. Att man inte bryr sig är snarare mer oroande. Jag har inte starkt psyke, speciellt inte på jobbet. Både på gott och ont. Bra att du reagerar tycker jag.



Kram

2008-09-16 @ 19:53:01
URL: http://www.omknorring.bloggspot.com
Postat av: Barfotabarn

Hjälp ja skitsnack kan verkligen få en att må kasst! Svårt att ställa sig upp å säga ifrån också om alla är med i snacket... men kanske värt ett försök. Kram!

2008-09-18 @ 14:06:01
URL: http://metrobloggen.se/utanskor

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0