moving forward

18.02

Har inte tagit nån panodil sen 9 imorse. Det går framåt :)  Känns som att jag snart måste ta en så jag kan få i mej lite middag men det är ändå så mycket bättre än igår. Ingen feber heller tror jag.

Måste bara skriva att jag älskar mina syskon! :)  Alla har hört av sej, smsat, ringt, chattat, facebookat å en massa sånt under tide ja vart sjuk nu. Ni är så goa. Tack!

Börjar se positivt på att kunna åka till Arvika i helgen, kul och skönt. Får väl se så det inte vänder, men det känns bra nu. :)

Nu ska ja se om köttfärsen tinat, hade grjejer hemma så ja kan göra lite nachos...hej

Kommentarer
Postat av: Maja

Hej vännen!

Gott att höra och ana att det går åt rätt håll!

Jag hejjar på dig!

Vad härligt det vore å krama om dig till helgen! Bara så du vet!

Kram på dig

2008-09-30 @ 19:58:23
URL: http://majalenasofi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0