personlinghetstest

21.28
Jojomen!
Läste en av mina vänners bloggar (som för övrigt legat nere ett tag, vi är glada att du är tillbaka!!) och hon hade hittat ett personlighetstest vars svar passade in på henne så otroligt bra. Jag kastade mej över sidan och ser den skrämmande saningen. NÅGON har förföljt mej i livet, nosat upp vem jag är och hittat mina drömyrken och drömmar överhuvudtaget.
Här är min personlighet:

Maries personlighetstyp är:

Kraftfull, originell och känslig. Slutför vad de påbörjat. Extremt god människokännedom. Lyhörda för andras känslor. Strävar efter att leva upp till sina värderingar, som tenderar att vara omfattande och väl genomtänkta. Respekterade för sin starka vilja att göra rätt. Oftare individualister än ledare eller underordnade andra.

Karriärer som skulle kunna passa dig:

Personalvetare, juristassistenter, lärare, läkare, tandläkare, kiropraktorer, psykologer, skribenter, musiker, artister, fotografer, förskole- och dagispersonal, studievägledare, bibliotekarier, marknadsförare, forskare, socialarbetare.

VEM är denne stalker som följt mej i livet? Blir mörkrädd - springer och låser ytterdörren.
Jaja.....supersköj test...
Vill nån kolla in så är adressen:  http://se.41q.com/

Nu ska jag se på resten av vem kan slå filip och fredrik. Sen äre kvällen, imorrn ska de jobbas igen, sen äre helg.
Godnatto!


Kommentarer
Postat av: Barfotabarn

Intressant, måste ja prova nån da!

2008-09-11 @ 22:14:45
URL: http://metrobloggen.se/utanskor

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0