rensa rabatter och putsa fönster

13.38

Hejhej.
När förrådet var fixat (hyfsat iaf) så gick jag lös på rabatterna därute, inte lite ogräs var det. Nu ser det bättre ut. Sen blev jag sugen på att putsa fönster, putsade ena fönstret i köket på alla sidor och håll och sen när jag skulle börja på nästa så tog putsmedlet slut efter insidan, så nu kan ja inte göra det heller. Då blev jag sugen på att möblera om istället, men ja vet inte om det skulle bli så bra som jag tror att det kan bli. Kan ju va värt ett försök iaf.....får se....vattna blommor måste ja iaf.

Ha de gött! hej

Kommentarer
Postat av: Syrran

Du får gärna ta med din överskottsenergi och komma hit. Här kan du få rensa rabatter, putsa fönster, dammsuga hela huset, tvätta, vika tvätt, städa kylskåpet, frosta av frysen, klippa gräset och städa och tvätta bilarna. Har du fortfarande ork efter det kan du få leka lite med min Wii Fit. Ser fram emot ditt besök ;-)

2008-09-13 @ 17:54:04
Postat av: Barfotabarn

Läste din systers kommentar och jag välkomnar dig hit också att städa, diska, putsa, tvätta... och tapetsera lite härådär i huset som ja tänkt nu i flera år! När kommer du;)?

2008-09-13 @ 23:53:18
URL: http://metrobloggen.se/utanskor

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0