singelmammor, föllsedagar och vita fruar utanför fönstret

21.24

Nu äre snart Singelmammor, ett program jag verkligen gillar, vet inte ens riktigt varför. :)

Snart fyller Mathias år oxå, undrar på vad man ska hitta på för rolig present, han ville köpa en ny kikare te jakten, men hur kul äre att ge pengar som inte ens räcker en LITEN bit på vägen? Jaja, får se.....

Fick ett creepy meddelande av en kompis förrut, så nu tittar jag INTE ut genom fönstren ikväll. Eftersom jag är fantastiskt mörkrädd så gör jag det inte annars, men nu UNDVIKER ja dem verkligen. Tack Anna :)  Hahaa......löjlig man är.

Känner mej lite piggare än i eftermiddag men misstänker fortfarande feber och det känns som att det snart är dags för mina sista 2 panodiler denna dag. Halsen värre än på hela tiden. Ögonen mycket bättre.
Skulle ta tempen i morse....då är termometern kaputt, vi får investera i en ny tror jag. Är nog mer än batteri-slut är jag rädd. Den har blivit misshandlad i Mathias necesär...(nej jag kan inte stava det syrran)

Nu ska det bli tv.
Janne Josefsson käkar lakrits - avundsjuk
ajö

Kommentarer
Postat av: anna

Hahaha hoppas du sover gött ändå! :)

Kram!!

2008-09-29 @ 21:50:09
Postat av: Syrran

Det stavas necessär ;-) av franskans nécessaire - nödvändig. Men det var inte det jag skulle skriva. Bra temp finns på apoteket för en hundring eller två. Finns kanske billigare på andra ställen... Akta dig för vita frun nu, eller vem det nu var som skulle komma. Hoppas du har Gevalia hemma ;-) eller du, bjud på Löfbergs Lila istället, det är ju väntat besök... Vickan åker förresten =)

2008-09-29 @ 22:50:09
Postat av: Micke

Du Syrran... Det där slog du upp i ordboken. Erkänn!

2008-09-30 @ 16:56:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0