skummaste natten...

13.06

La mej rätt sent, var inte trött efter att ha halvsovit flera gånger under dagen.  Låg vaken och vred mej ett tag, vid kanske halv 1 börjar nån skjuta där ute i mörkret. Min lite livliga fantasi drog igång en aning. 2 skott till blev det inom 40 minuter. Eftersom vi bor i ödemarken så var min första tanke att någon jagade, men fick inte ihop det eftersom det verkligen var kolsvart ute och ingen hade skjutit tidigare på kvällen. När jag legat och jagat upp mej ett tag fick jag skicka ett sms och väcka Mathias som lite halvirriterad (tacka för det! :) )  sa att man får jaga räv med lampa. Då blev jag lugnare men kunde inte somna. Gick upp och såg på nån repris av LA ink och Dallas.  La mej igen efter 3 och somnade nog till slut.

Idag känner jag mej hyfsat pigg men har ju inte provat utan panodil än så vet inte egentligen. Tur att jag har några dagar till på mej. Hoppas jag är pigg till helgen, hade sett fram emot att åka till Arvika och träffa syster med familj och kanske gå en sväng på Arvika-mârten och träffa folk jag inte sett på länge. Får väl se hur det går.

Japp....over and out så länge
Fröken Harig

Kommentarer
Postat av: julia

det märks at du är hemma och är sjuk!!!om man inte har kikat in på din blogg på ett dygn som har man en del att läsa:-)

2008-09-30 @ 13:54:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0