smittande kass attityd....

21.01
Det har jag träffat på idag, än så länge slår jag ifrån mej allt jag kan men man vet inte hur länge det går. Vill aldrig bli sån.
Har fortfarande ont i halsen och har börjat snora igen men hoppas de inte blir nåt av det, har inte råd att va sjuk mer nu.

Bilen tappade fortfarande glykol igår-kväll men idag verkar det ha fixat sej, HOPPAS HOPPAS! ska ju ha bilen te arvika på torsda när det är doktors-tajm.

Idag fyller brorsdotter år, grattis! Skickade en liten slant med posten, hoppas den kommit fram. Annars kommer den lagom till hennes fars föllsedag imorrn. :) Grattis till er båda!

Jahapp....måndag och ny vecka igen då. Ser på Kristallen, trevligt med sånna där galor ibland. Ska snart zappa över till svt dock, en ny trevlig serie jag börjat följa. Singelmammor. Imorrn har jag stängning, är grann-dagisets stängningsvecka så jag går bara till 5 men lite sovmorron innebär det iaf. Eller behöver ju inte upp förrän 7 iaf.

Hade inte så mycket att skriva verkar det som....eller mycket jag tänker på men det passar sej inte här och nu. Vissa saker irriterar en även om det i stort är riktigt bra.
Kramen

Kommentarer
Postat av: Barfotabarn

Ja de här människorna har en förmåga att förpesta tillvaron för en. Umgås man me en sån biter man nästan hål i läppen för å inte säga nått, men till slut har det en förmåga å brista ändå.. Be strong!

2008-09-09 @ 23:01:19
URL: http://metrobloggen.se/utanskor

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0