tröst

19.13

Tröstar mina variga ögon med Under the surface. Otroligt hur en låt kan sätta sej, många låtar sätter sej i hjärnan, men några få kryper oxå in och sätter sej i hjärtat. Vet egentligen inte vad som är så speciellt men musiken i sej ger mej ett pirr i hjärtat och texten får mej att tänka på platser där jag bara kan slappna av och vara den jag är. Där inga tyngder finns på mina axlar och jag känner total avslappning. Ställen där ingenting kommer åt mej, inget i världen kan förstöra de här platserna, där det bara är jag och allt som är bra i mitt liv.

Under the surface of the water, everything is still and quiet.
It is a place I often return to, whenever its storming above.
It makes me feel weightless, like nothing is on my shoulders.
Oh how I love the way it makes me feel, like Im perfectly relaxed.......

Gött

Kommentarer
Postat av: Mia

Men du, va drygt att va sjuk hela tiden... Försök ändå att vila och hämta nya krafter; det jobb vi har kräver liksom det.



Krya på dig! Kram

2008-09-23 @ 19:49:14
URL: http://www.omknorring.bloggspot.com
Postat av: Mr.Hiding

Tack! Det värmer! Spelar in den snart :)

2008-09-23 @ 20:43:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0