trrrååååååkigt

12.28

Hej!
Idag är jag piggare, men fortfarande lika illa i ögonen...ringde kanslit och sjukanmälde mej...hon frågade om jag skulle vara sjukskriven tills vidare, jag sa att jag tänkt jobba imorrn men att jag har ögoninflammation så att jag får se...Hon utbrister i andra änden: "Åh Gud, det är smittmsamt det, var hemma du!!". Så så gick det med det. Får väl se hur det ser ut imorrn, hade känts bra att va me på planeringen på torsdag åtminstone, ska planera föräldramötet som är till veckan. Hade ju tänkt föreslå att vi skulle jobba med föräldrakontakten tillsammans, a får se....

Annars dåligt med nytt, har mest legat här i soffan, sov mej igenom dr phil och flight 93 igår, fick med mej lite av one tree hill men inte så mycket. Skulle kanske ta en promenad idag, få lite frisk luft, inte blivit nåt träna på länge nu mellan all sjukdom. Första hostfria dagarna va ju i helgen lixom...Jaja.....NÅN dag blir det nog bra, om 10 år minns  jag nog inte detta ändå.

Fick nåt studenterbjudande idag, med ett pilates-set + dvd och 3 nummer av iFORM för 99kr sen kunde man säga upp prenumerationen om man ville. Är ju inte student längre, men får fortfarande deras erbjudanden. Det känns som nåt jag faktiskt kan tycka är roligt, pilates alltså. Definitivt värt 99 spänn att prova.

Jaja.......hej

Kommentarer
Postat av: Barfotabarn

Du har en väldig otur du som blir angripen av dumma baciller hela tiden! Blifrisk-kram till Dig

2008-09-23 @ 15:25:19
URL: http://metrobloggen.se/utanskor

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0