allergi med feber??

16.13

Hejhej!

Börjar mer och mer fundera på om det inte är allergin som gör mej dålig? Kan inte minnas att jag haft allergi med feber, men vet att allergin gjorde mej riktigt dålig en vår när jag va typ 10-12 år... Har googlat lite men det står olika överallt. Det kliar så gaaaalet i min näsa och jag nyser typ heeela tiden, klara symptom på allergi, men febern då?

Fick två klänningar jag beställt från Gina tricot idag. Supernajs! En röd och vit-randig och en svart. :)  Nästa vecka kommer mitt paket från H&M oxå, beställt nya handdukar och sängkläder och lite kläder.  Har ju månadsfaktura där så jag lägger undan lite från denna lönen och så kan jag ta lite från nästa, då blir det inte så mycket pengar på en gång. :)

I helgen kommer min äldsta bror och hans familj till Arvika, vi ska åka dit och heja på dem en dag. Då funderar jag på att kanske gå in på Hellcat (som Global har bytt namn till) och höra om en ny tid och skiss inför nästa verk till ryggen. Annars får det vänta så jag kan få en tid efter semestern, vill ju kunna sola och bada om det är väder. Japp...får se.

Blir hemma imorrn oxå eftersom febern är kvar, lika bra att ta det lugnt.
Jupp...tack å ajö....

Kommentarer
Postat av: anna

Uh, hoppas att du blir frisk fort! Kanske är båda två på samma gång? Hoppas att du känner dig lite bättre idag!



Kraaam

2009-04-29 @ 17:24:04
URL: http://snutti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0